Logo Biuletyn Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki

Deklaracja dostępności

 

Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.dpsostrowwlkp.pl.

 

  • Data publikacji strony internetowej: 25 lutego 2016 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 29 maja 2023 r.

 

Stan dostępności cyfrowej

 

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

 

  • Data sporządzenia deklaracji: 27 marca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 10 grudnia 2024 r.

 

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Miłosz Kaczmarek - mejlowo m.kaczmarek@dpsostrowwlkp.pl lub telefonicznie 62 300 02 03.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

 

Zgłaszając takie żądanie podaj:

 

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

 

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

 

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

 

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

 

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

 

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

 

 

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

 

Dostępność architektoniczna

 

Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki

 

Staroprzygodzka 19

 

63-400 Ostrów Wlkp.

 

Parking

 

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 4 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.

 

Pies asystujący

 

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

 

A

 

Wejście do budynku

 

  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
  • Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.
  • Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.

 

Przestrzeń za wejściem

 

  • W pomieszczeniu zamontowany jest system dźwiękowy
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.

 

Ciągi poziome

 

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

 

Pomieszczenia

 

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

 

Łazienka

 

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Drzwi otwierają się na zewnątrz.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
  • Na ścianach są zamontowane poręcze.
  • Pochwyty są po obu stronach ustępu.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności:
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.

 

Czas udostępnienia: 2025-04-03
Pokaż metadane